Lite om igår och idag men nu städning

Hejsan. Inte bra på att blogga nu under helgen. men nu är jag tillbaka. Igår vart de inte så mycket eftersom jag kollade på när älsklingen spelade två matcher. Dom vann båda så de var bra. Sen efter så käkade vi på max och sen åkte jag med hem till honom kollade melodifestivalen och sen sov där. Sen idag när jag kom hem kollade jag sista milen på vasaloppet sen vart jag trött så jag gick och la mig och vilade inne på mitt rum. Ska nu snart gå in på mitt rum och städa för de ser förjävligt ut som vanligt. Kläder över allt och böcker och väskor. Så det ska jag plocka upp sen blir det dammsuga och kanske torka golvet med om jag orkar. Men ska först kolla lite på mina kategorier som jag håller på att fixa i ordning. Kommer bli några till kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback