Middagen och dagen

Nu är jag hemma och de är riktigt skönt. Det vart några vägen hem. Först i Ärla där vi släppte av en sen vart de hälleforsnäs där vi handlade inne på lager 157 en snabbis. jag köpte ett par leggings som jag visar senare. Men nu åter till går kvällen och dagen. Igår var de då middag och de var riktigt trevligt. vi gick till ett stort tält som de hade byggt upp och där inne fick vi fördrink sen vart de mingell och sen vart de dags för mat. 3 rätters middag. Till förrätt vart de lax varm rätt vart de oxfile och potatiskaka sen vart de typ kladdkaka med bär till efterrätt. Riktigt gott och trevligt. Hamnade väldigt bra blande trevliga personer. Sen vart de "efterfest" i baren på hotellet så då blev de en cider och en massa friidrotts snack som var riktigt trvligt. Sen vid 1 tiden var de dags att gå upp på rummet.

Sen imorse gick jag upp kvart i 8 och sen gick ner och åt en god frukost och sen tillbaka till rummet och packade mina saker och sen chekade ut och sen klockan 9 så fortsatte vi mötet från igår. Så mellan 9 och kvart i 11 så satt vi i salen. Sen vart de fika och sen i snabbt igen och fortsatte en timme till och då kom sussana och jenny kallur och hälsade på och hälsade välkommna till SM staden för i år. Sen efter de avslutades mötet och det vart lunch. Sen efter de rullade vi hem.


Jenny och susanna kallur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback