Min fredag

Hejsan. Har inte blivit någon inlägg tidigare idag eftersom jag åkte hem till älskling direkt efter skolan.

Idag då. Jo då hade jag bara en lektion i skolan och det var prestationpsykologi och det var som vanligt bra. Sen vart de en snabb lunch och sen tog bussen sen vid 12. Kul också att en kille i klassen åkte hem från bosön till södertälje så då hade man någon att snacka med hela vägen. Sen träffade upp Jesper och även hans bror som jag träffade redan på tåget. Sen följde jag med de hem direkt sen har jag varit där. Har inte gjort så mycket. Kollat på tv och nu snart ska vi få veta vem som åker ut i let's dance. Så nu ska jag kolla på de för de börjar nu.

Godnatt på er alla.
Hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback