Min dag

Hejsan. Var riktigt trött imorse så det var ingen joggande nu på morgonen som jag tänkte. Men jag vaknade och blödde näsblod så det var bäst att ligga kvar och vila tyckte jag. Men nu sitter jag inne på min brors rum och har lånat hans dator som jag får. Idag så består dagen av. Ska klä på mig om en liten stund och ta mig ner till stan och träffa Jesper på hans lunch och sen blir det hem igen städa mitt rum och byta lakan eftersom jag råkade bloda ner mina imorse. Sen senare i kväll så blir det att åka till Sätra och träna. Sedan ikväll kommer nog Jesper hem till mig och sover här.

Men nu ska jag kolla runt om det finns något roligt att ladda in på min mobil och om det finns någon bra musik till min ipod. Laddade in massa bra musik igår så jag sitter och lyssnar just nu. Bästa var att pappa hittade mitt träningsband (nike+) till min ipod igår så nu kan jag träna och lyssna på musik och behöver inte ha ipoden i handen när jag tränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback