PP

Hejsan. Sitter i skolan och har prestationspsykologi. Ska göra ett bild spel men kan inte göra så mycket. Ska jobba med de i morgon en massa så det blir bara att kolla lite bilder nu till bildspelet och sen komma på tills imorgon några kommentarer till bilderna och så. Vi hade  precis innan vi gick till datasalen lektion i klassrumet. Vi pratade lite och sen fick skriva lite. Sen delades hela klassen upp i två lag och jag var lagledare i ena laget. Men det fick inte så bra för mitt lag. Eller det gick bra i början men sen förlorade vi avgörande omgången. Tävligen gick ut på att kasta tenisbollar i en papperskorg. alla i laget fick kasta 5 bollar var och sen räknade man ihop poängen sen och det laget som kpom först till 3 segrar vann. och vi förlorade en halv seger. Vart lika en så då fick vi ett halft poäng var. Men men nu ska jag kolla efter bilder sen blir det lunch och sen klassråd sen slutar jag. Riktigt skönt att sluta tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback