Slutat nu

Dåp har man slutat då. Hann en snabbis hit till datan nu efter engelskan. Måste vänta en halv timme på bussen så då är det  tråkigt att bara sitta och inte göra något. Riktigt tråkigt såna här dagar då när man först får ha "håltimme" från 11 till 14.10 sen ha engelska i en och halv timme och sen behöva vänta en halv timme sen efter på bussen. Sånt är inte kul. Men men ska snart stänga av datorn och bege mig bort till bussen för den kommer till bosön om några min. Sen blir det en lång resa hem.

Engelskan gick bra idag och jag fick sitta själv som igår. Men idag kändes de lite långtråkigt att hitta själv för de var så tyst. Men jag klarade uppgifterna galant. SÅ de var bra de. Känns bättre så här nu när jag jobbar med lättare uppgifter och sen gå över igen till min grupp och jobba med dom.

Men nu ska jag gå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dig idag sötnos? =)



hoppas du får en fin kväll:) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback