Träning igår och idag

Hejsan. nu är jag ny duschat och nytt ätit lunch. Sprang i dag bort till gröndal (scanias träningscenter). Sprang tid och det tog typ kanske 15 min och sen sprang jag på löpbandet i 20 min med blandad fart som intervaller typ. Riktigt skönt var de. sen efter de vart de lite lår och en massa situps och några armhävningar. Sen sprang jag hem igen riktigt jobbigt var de. Var helt slut i bena då. så hem tog de några min längre tid typ 20 min men då var de uppförsbacke och sega ben som gjorde att det inte gick så fort men de var mer som ner jogg på slutet. 

Skrev aldrig igår hur träningen gick. Värmde upp då snabbt och sen kastade jag slägga i en timme. Var trött efter den timmen. Men riktigt bra kast vart de. Lite otäckt när jag kastade ett kast så vart de skit bra och de vart riktigt tryck i den också men då vart de så hårt att när släggan hamnade i skynket så stusade den tillbaka så den kom rakt i mot mig men jag hann flytta mig precis. Sen ett annat kast vart de typ samma sak fast de var inte fullt så hårt så den stusade i ringen och sen på min fot men hann och tempa den lite så det gjorde inte så ont så jag kunde kasta vidare. Men sen efter 1 timme i ringen så vart de lite mage och rygg sen ner jogg.

Så det var träningen för idag och igår.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback