Träning

Nu ligger jag i min säng och ska snart släcka och stänga av datan för att sova.
Kom hem ganska tidigt idag från skolan eller vid 3 tiden kom jag hem så då var de att äta mellanmål och sen fixade lite och sedan började göra mig i ordning för träningen.

Skulle kasta slägga idag, men de hade inte fått ner buren än i sätra. Men vaktmäsatren bad så mycket om ursäkt för att buren inte gick att dra ner eftersom den är elektrisk och de hade gått sönder. Men jag hoppas jag kan träna slägga istället på bosön imorgon.
Så det vart diskus idag sen avslutade jag med 5 st max lopp och sen lite magstyrka inte mycket men lite bara. Men de var ett skönt pass. börja kanske lugnt och sluta hårt och få gå hem lite svettig de hade jag inte gjort om man bara kastade diskus.

Men nu blir det sova så jag orkar morgon passet imorgon

Kommentarer
Postat av: jenny

ja verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback