Träningen i morse och på kvällen

Hejsan. nu är det snart dags att sova. Men ska nu skriva lite om träningen.

kom hem från skolan vid kvart i 4 sen kvart över 4 så åkte jag igen till träningen.
Men först om träningen imorse.
vart häck gång i 30 min typ klarade en övning som jag inte har klarat förut och idag klarade jag de galant, haha. riktigt kul när man bara kommer på de. Sen efter de vart de en massa situps och sen några ryggövningar.

Tränings passet i sätra då. Jo skulle kasta slägga men det gick inte för de har inte hissat ner buren än. Men de lovade att de skulle gå att kasta igen på onsdag. Så jag hoppas verkligen. Men då vart de uppvärmning och löpskolning sen stöte jag kula lite men de var inte kul så jag gick och kastade diskud istället och de var hur kul som helst för det gick hur bra som helst. Har aldrig kastat så bra. Mamma filmade mig så jag hoppas att jag hinner ladda in de imorgon. Men sen efter diskusen vart de rygg och magövningar och pilatesbolls övningar. Vart samanlagt 300 situps på kvällen och 200 typ lite mer nog i morse så över 500st som verkligen känns i magen.

Men nu ska jag försöka sova. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback