Trött och träningen igår

Då sitter man här vid datan igen. Sitter och funderar på om jag orkar träna. Måste träna men måste hitta motivation till de. Känner mig jättetrött så jag vet inte om jag orkar springa bort till gymmet direkt. Men jag får se om de blir iallafall en liten jogging tur men de känner jag inte riktigt heller för.
Kan inte de bli vår så snön går bort och att det inte är is man bara halkar när man springer. Nää vet ni va jag känner mig helt slut. Vet inte om de kan vara av träningen igår eller om de var den i tisdags. 

Träningen igår så vart de först ett kort pass slägga gick riktigt bra faktiskt. Sen var de tävling i sätra som vi inte viste om så när tävlingen drog igång så tränade jag mage och rygg plus lite med hantlar och på piletesboll Så jag körde en massa mage och rygg och vart helt slut. Men idag så är jag lite stel i höften. Var de redan igår med efter mitt löp pass i tisdags men nu är det mer. Så jag kanske väntar med träningen idag till senare. Eller så tar jag de imorgon istället. Vi får se. Ta en promenad måste jag iallafall och ta luft. För man kan inte bara sitta hemma en hel dag  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback