Fredag 19.03.2010

Hejsan. Nyss hem kommen från en sväng på stan.

Först i morse så följde jag med och lämnade av mamma som skulle åka till växjö nu under helgen. Sen var de stor handlade på willys och sen träffade jag på brorsan nere på stan och handla lite kläder till honom. Det vart ny jacka, tröja, linne skjorta och sen solglassögon. Så det vart ändå rätt mycket. Men när vi stod i kassan på hm så träffade jag på Åsa och Rebecka och de var ju hundra år sedan jag träffade dem. Så då gick vi runt och snackade lite och sen gick vi alla fyra och tog en fika så det var riktigt trevligt så här på en fredag nu när man var ledig.


Rebecka, Åsa och jag


Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fiina vi var:D måste ses igen<3<3

2010-03-19 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback