Årets första släggtävling

Hejsan. Idag har de varit en solig och härlig dag. Men de var lite kallt när jag tävlade. De blåste en hel del. Tävlade 10 i morse och sen efter var vi och handlade på city gross och sen var på ikea en snabbis.
Men nu på om tävlingen först.

Vaknade i morse och hade riktigt ont i min arm och axel. Hade sovit konstigt på den så jag smörde en den och klädde på mig. Väl i sätra så började jag värma upp och jag hade fortfarande ont sen var de in kast och de 2 var riktigt dåliga. de hamnade utanför och de gjorde ont i armen. Sen när tävlningen så vart de två första x slängde de utanför sen 3 fick jag godkänd och den hamnade strax över 37m sen var de x igen och sen ett 37 kast till och sen sista vart 37.80 som var de långsta. Men två två sista kasten så kändes de inget i armen eller axen och de känns inget nu. Men är nöjd med resultatet kanska iallafall. Så långt kastade jag och var typ nöjd förra året. Så nu har jag något resultat att slå. :)

kommer senare video på ett kast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback