Bästa reskompis!

Nu har jag byttom och är typ som klar för att gå bort till gröndal för att springa scania milen. Ska bli kul faktiskt. De är 5 km som gäller för mig. Så ska gå bort så jag är där till 17 så ska jagf hämta ut min nummer lapp då. Sen efter direkt när jag kommit i mål så är de att åka hem och duscha på några min och sätta på mig klänning och åka ner till stan och vila och vara med på deras VIP kväll och de firar releasen av Sex and the city 2. Så det blir modevisning och rolighetere. Så de är full ös på mig idag. Gäller att springa fort.

Idag fick jag då tidigare från skolan bara för att hinna. Så åkte från skolan klockan 1. De var en riktigt rolig färd idag. Tar ju 1 timme 45 min ungefär att åka från skolan och hem. Men idag kändes de som att de gick fort hade en bra reskamrat med mig. Haha min slägga. Hade den i skolan i mitt skåp nu under inomhus träningen så nu var det dags att ta hem den för att kunna träna med min favorit slägga. Tycker inte om den andra så mycke. Så de var roligt att kånka runt på den. Eller lite jobbigt men blev ju lite tungt plus att folk kollade konstigt på mig typ. Men vém bryr sig. HAR ALDRIG NÅGON SÄTT NÅGON ÅKA KOMMENALT MED EN SLÄGGA ELLER?? haha nää jag tror de var första gången för alla. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback