Cykeltur

Hejsan. Var trött när jag kom hem från skolan idag så jag la mig på soffan och kollade på en wallander film och sen log jag där tills de var dags att gå och handla med pappa och sen lagade mat efter de. Sen vart de en lite stund i soffan till sen stack jag ut och cyklade en runda på 30 min så de var riktigt härligt. Så de känns lite i låren nu. Man har ju inte cytklat på riktigt på riktigt länge. Men härligt. sen nu när jag kom hem så har jag kollat lite på tv men tänkte gå och lägga mig tidigt och läsa lite i min engelska bok som jag ska vara klar med till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken gren sysslar du med?

Postat av: djaanii

Hej!



Har i min träningsblogg skrivit en liten "krönika" om hur du kan göra för att komma igång med träningen och få din drömkropp, "10 steg till en vältränad kropp" heter inlägget.



Nu är ju du i form men det är vilketfallsomhelst intressant och lärorik läsning. Kika gärna in!



www.djaanii.blogg.se



Ha en bra dag!

Mvh/Djaanii

2010-05-19 @ 12:20:51
URL: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback