Hemma sent idag

hejsan. Nu sitter jag i sängen och har precis kollat på Eurovison och mina tre favoriter jag hade gick visare så de tyckte jag var bra.

Kom hem idag precis innan de böjdade. idag slutade jag sen så jag kom till södertälje vid halv 6 så då hann jag inte hem imellan innan styrelsemötet. Så då gick jag på stan och kollade lite innan jag gick vidare. Så då fick de följa med mig ett par örhängen och läppglans. Bild kommer. Sen kom hem då vid 9 var ett llångt möte idag men de kändes ändå inte så långt fast jag var ändå väldigt trött så jag är de nu med. Så nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för natten och sen lägga mig i sängen. Men först tänkte jag att ni skulle få se gårdagens outfit som jag lovade plus bild på de jag köpte. Släggvideon som jag skullle visa kommer imorgon. Brorsan måste hjälpa mig att hitta den och han sover redan så de får bli imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback