inte de bästa resa hem

Ojoj, det här är nog det värsta jag varit med mig.
När jag satte mig på tåget på väg från T-Centralen så ropade de ut att polisen varnade alla som skulle åka till södertälje och bad om att alla som skulle till södertälje fick kliva av i sthlm södra för där klev ALLA Hammarbyare på som ska på fotbolls matchen i Södertälje. Fyfan va folk de var. Har nog aldrig sett så mycke folk plus att de var hur mycke poliser som helst. De hade två poliser i varje dörr sen under hela resan. Men där jag satt var de kanska lugnt. men längre bort så skreks de och hoppade så hela tåget gungade och i sen senare fick polisen slänga av folk. Men de värsta var att alla fick kliva av i östertälje bara för att bron var trasig sa de. Så alla fick då gå av så det var hur mycke folk som helst och hur mycke poliser som helst. Så direkt när alla klivit av så började de gapas och knuffas och allt. Men jag kom fram till slut mitt i allt. sen han jag precis med bussen som kunde ta mig till centrum. så jag kom hem mycke senare än vad jag hade räcknat med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback