ont i foten

Hallå på er. Hoppas ni alla mår bra för de gör inte jag. Eller har ont i min fot som jag stukade ordentligt igår på träningen. De var på sista saken jag skulle göra på träningen. Skulle göra knäböj med upphopp. men i andra hoppet så landade jag snett på foten och de bara knackade till i hela foten som alla runt om kring hörde. AJ så ont de gjorde så det vart ispåse på och högläge och lindad fot sen fick både mamma och pappa hjälpa mig till bilen och åka hem.  väl hemma så låg jag på soffan resten av kvällen med foten högt och helt plötsligt fick jag kramp i hela foten och de var inte de skönaste när man redan hade ont. Sen hade jag lite svårt att  somna eftersom jag inte viste riktigt hur jag skulle ligga för att få så lite ont som möjligt plus att jag inte kunde ha täcke på foten eftersom de vart för tugnt.

Idag kännde de lite värre i foten. gör ont när jag går på foten och rör på den. Så just nu ligger jag i soffan med min dator och kollar på barnen i bullerbyn som går på tv4. finns inte så myckt annat att kolla på..
Så de här kommer nog bli en tråkdag de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback