Torekällberget .

Hejsan det har hänt en massa på morgonen idag. Vaknade av att jesper sms mig och sa att de hade fått 5 hundvalpar. Då vart jag så glad så jag hoppade upp ur sängen och rusade ut till mamma i köket och när jag väl stod där och berätta så började forsa näsblod. var nog lite för snabb ur sängen. Sen gick jag och la mig på sängen igen tills de hade slutat att blöda. Då gick jag upp och klädde på mig och följde med mamma till Torekällberget för att kolla på blommar och gå runt och titta där. Så de var rätt mysigt att vara där uppe. Var alltid där som liten så man känner igen sig när man kom in i husen och gick om kring där. Sen gick vi hem och nu om en liten stund så ska vi åka och handla lite.



Så fint när träden börjar att blomma.






Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hoppas du haft en toppen helg!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback