Träningen idag

Om träningen idag.

Mycke löpning fick de bli idag. Kändes riktigt bra i foten.

Morgon passet

  • uppvärmning 1 km
  • Lite situps och lite styrka för ryggen.. lite sånt jag kör varje dag.
  • Löpning 1 km
  • 2 varv - jogga kurva springa rakan. Intervall typ.
  • löpning 1 km
  • 1 varv - jogga kurva springa rakan.
  • gick hlva varvet Sen sprang max fart 100m x 2
  • ner jogg i 15 min

Kvälls passet.

  • Löpning, Ett varv i kusen. 1.2 km 7min
  • Spjutkasning.
  • kullerbyttor
  • 3 varv jogga rakan sprinta  kurvan.
  • ner jogg

Så mycke löpning idag alltså. Men riktigt skönt var de eftersom jag inte kunnat träna så bra. eftersom jag har haft ont i foten men nu är de nästan över och klarar springa på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback