Städat mitt skoskåpet

Idag har jag ägnat all tid till städning fast på utrumen som inte märks så himla mycket. Städade och hängde in kläder i garderoben och i skoskåpet och även fixade med kläderna på klädställningen. In med alla vinterkläder och jackorna i garderoben och ut med vår/sommarkläderna. Samma sak i skoskåpet. in med viterskorna längst in och sommarskorna längst ut. Några hamnade även i soperna. rättar sak 5 par. så nu har jag BARA 35 par kvar i skåpet. Så de kanske inte gör så mycket. men är säker att de kommer komma in flera par snart. :)

här kommer bilder på skoskåpet.
Före


Efter


så fint vart de efter. Slängde 5 par och det värt mycke bätte ordning nu. Så jag får ju lätt in flera par till


Kommentarer
Postat av: elina

Det finns shyssta skolådor på IKEA som du borde kika på nästa gång du är där ;)

Ett exempeltips är dessa, som jag också funderar på att skaffa!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10118155

2010-05-16 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback