ikea

Hejsan nu är man hemma och har fixat litre här nu innan jag satte mig här vid datan. Är riktigt trött en dag på ikea är kul men inte idag. Fick ont i foten efter flera timmar vandring men då körde mamma mig på vagnen så de var kul. Men vi var upp till ikea för att köpa sängar och massa saker till de till mamma och pappa men jag kom hem med en massa till mig med som jag fick. Men de var lungt på ikea idag eftersom de var så himla fint väder idag. så de var skönt att de var de för när vi kom till kassan så var de bara en före och de händer ju typ aldrig när man är på ikea. Så de var skönt. Sen gick vi även in på city gross och handlade ben & jerry's glass som de säljer billigt och sen köpte två glasburkar till mig. Sen när vi kom hem så vart de fika ute på gården i värmen så de var riktigt nice. 25 grader visade de i bilen att de var ute när vi åkte hem från ikea så de var riktigt varmt. 
 
kea Mamma körde mig och jag fick ta madrasserna i knät.



lunchen och efterrätt på ikea



trä skiva som jag ska ha som skoställ på min klädställning. Visar när jag fixat svårt att förklara nu. Så bilder på de kommer.

och massa galgar



badlackan med kronor på och sen i samma serie våtserveter.



jättefint inslagningspapper. med blomblad i. riktigt fint så de får bara vara på fina packet.



doftljus och burkarna från city gross. köpte sån för några veckor sen vart en storlek större än dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback