Träning igår och idag

Träningen igår vart inte så lång eftersom jag var med och fixade kusens backe terrängen. Fixade med banan och anmälen. Sen efter så vart de att jag gick ner till ip och joggade 2 varv (800m) och testade min fot och de funkade bra så då testade jag att jogga barfota på gräset och de funkade med riktigt bra.

Träningen imorse - Var teori först om kost och de var intressant fast man har hört om kost så många gånger men idag var de lite mer som man lärde sig.
Sen efter vart de ett kort tränings pass. Cyklade 20 min sen körde lite mage och sen joggade bara lite lätt inte många meter. Idag tränade jag helt utan lindad fot och de kändes bra men lite läskigt. Men de känns forfarande i foten men de blir bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback