Söndag 30 Maj

Efter tävlingen igår så åkte vi först till stadium outlet som ligger i nyköping. Där fanns en massa fina tränings kläder till bra pris. Men jag hittade ett par converse i min storlek som jag då fick av pappa. Riktigt snällt. 
Riktigt billiga var de med. 300kr för ett par converse de är inte pjokit.

Sen efter shoppingen så vart de att vi åkte till Sköldinge och kollade på mosters betong konstutställning och sen åkte och fixade hos morfar. Sen vart de en vända till sjukhuset och hälsade på mormor. Sen vart de hem snabbt efter de och sen duscha och sen åkte till heron city och kollade på sex and the city 2 som jag tyckte var bra. Men inte bättre en 1:an.  


lite grädd vita gula.
















Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vilken fin utställning du varit på Louise:) Kul att ni kom!

2010-05-31 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback