29 November

Hej på er alla. Idag vaknade jag riktigt tidigt och var hur pigg som helst klockan 04.20 då ville jag typ upp.. Men eftersom det var 2 timmar kvar tills jag skulle gå upp så stanade jag kvar i sängen och kolla på tv och somnade om tillslut. Sen när man väl skulle upp ville man ju inte upp. Så jag stanna lite extra länge i sängen så det vart lite brottom men jag hann allt. Käkade till och med gröt till frukost som var super god.

Idag i skolan så hade jag träning. Körde ett lätt styrke pass för nästan hela kroppen men mest fokus på mage och rygg. Så det var skönt. Sen vart de lunch och sen hade rund vandring med 4 nya killar i skolan. Så visade allt på bosön och alla hallar och så. Sen efter de skulle jag ha engelska men engelska läraren kom inte. tycker de var riktigt konstigt. Men det är inte första gången men de senaste gångerna hon har varit sen så har hon ringt eller sms. Men inte idag då när hon inte kom.
Men vid tre slutade brorsan så vi åkte in till stan och köpte present till syrran som fyller år imorgon. Sen bytte jag även en tröja som jag köpte i fredags. laddade aldrig upp någon bild på den eftersom jag direkt bestämde mig för att lämna tillbaka den. Så det gjorde jag också idag och i stället för tröjan så bytte jag ut de till ett par svart jeans. Mina svart har stora hål i sig så det var dags för nya. Bild kommer i nästa inlägg.

SÅ DETTA VAR MIN DAG.
HOPPAS DIN VAR BRA?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback