HURTS - WONDERFUL LIFE



Nu när jag inte har så mycket att göra eller kan lägga upp bilder så lyssnar jag på musik. Så jag delar med mig av de jag just lyssnar på. De är mina favoriter just nu HURTS.. Detta är låten wonderful life. Den har ni säkert hört på radion.




Är ju hos min morfar och glömde ta med min kabel till min mobil så de blir inte så många bilder. Har tagit outfit bilder men de kommer imorgon när jag kommer hem. Tänkte klippa ihop veckans outfits. Älskar att kolla på andras så då tänkte jag visa mina.

Ska nog gå och vara med de andra än att sitta bara här vid morfars dator som jag har lånat. Eller kanske går och lägger mig i sängen och läser min underbara bok. Är helt besatt av boken. Har kommit mer än halvvägs och de tycker jag är riktigt bra av mig. Jag som hatar att läsa, men med den här så går de inte sluta. Man vill läsa hela tiden.  MEN MEN


HA DE BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback