Läsning och bastu

Ligger i Jesper säng och har lånat hans dator. Han spelar just nu tv spel. Idag då så åkte jag ut och var här strax efter halv 12. Har inte gjort så himla mycket idag. Eftersom Jesper plugga så hade jag med min nya bok så jag satt i soffan och läste i den. Läste hur mycket som helst och jag vill inte sluta läsa. Boken är ju så himla bra. Jag som hatar att läsa fasnade. Jag läser väldigt långsamt så jag blir uttråkad lätt men inte med den här boken. Var samma sak med förra boken. Elsas mode.

Sen efter flera timmars läsning och pluggande så vart de pannkakor och sen gick ut i mörket och gick med hundarna. Hatar mörkret. Är typ mörkrädd.
Sen när vi kom tillbaka in så tog vi oss en varm bastu. Riktigt jävla skönt. Var hur länge som helst sen jag bastade sist. så de var riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback