27 okt

Är riktigt trött på datorer just nu. De är för jag sitter vid en hela dagarna i skolan och känner inte för att sitta när jag kommer hem. Men man måste blogga lite haha ;)

Idag så klippte vi ihop som gott som alla dartfish klipp till en film. Små fix är som gäller imorgon. Sen imorgon ska de redovisas. Så då kommer hela arbetet troligt vis upp här på bloggen så ska ni få se hur häftigt de vart.

Efter skolan så vart de en snabb sväng på stan innan vi åkte hem. Skulle köpa leggings åt mamma och sen köpte jag även en fin poncho som ni får se senare. Sen när jag kom hem så åkte vi till rusta och ica maxi och handla lite. Så då vart de lite nya saker. de kommer senare med.

Men nu ska jag äta middag. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback