Åkte och vände

är så himla trött spå jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Ligger hemma hos jesper och halv sover.
Idag var de ingen vidare att åka till skolan. Försov mig först men hann precis med bussen. Sen när man väl kommer till skolan så kommer inte läraren IGEN!! FAAN plus att jag har bara engelska på fredagar så de vart igen lektion så jag åkte typ bara fram och tillbaka. Men vad är de för fel på att åka från södertälje till Lidingö? Jo den långa resan som idag inte kändes kul. Men men

Åkte i alla fall in till stan och shoppade lite jag behövde sen åkte jag och mötte Jesper. Sen åkte vi till södertälje och käkade lunch och sen kollade jag runt lite sen satt jag typ i hundra år och vänta på Jesper på hans jobb. Sen åkte vi hem till han...

Men orkar inte visa eller skriva de jag köpte idag så ni får vänta tills imorgon. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback