jul snart då?

Har precis ätit en god middag och har nu slagit mig ner inne på min brors rum och lånat datan medans han sitter och försöker spela gittar och sjunga samtidigt. De går verkligen inte bra. Låter för j*vligt.

Har plockat alla min kläder på golvet innen på mitt rum, plus har jag hunnit med ett pass i kusens backe. Sprang ett varv i skogen och sen sprang i backe sen dog jag. Då vila jag lite och sen joggade jag ett varv till i spåret. Var ändå rätt skönt att springa.

Sen åkte vi och handlade och när vi var på affären så upptäckte jag att de hade redan börjat sälja choklad tomtar och julmust. DE ÄR FÖRBJUDET TIDIGT. De hoppade över halloween i år. Inte för att jag är så himla mycke för halloween men endå. De är för tidigt för de tycker jag. Jag dricker inte julmust innan första advent så är de bara. De ska ju vara på första advent man äter pepparkakor och dricker julmust och glögg. Så är de bara.


Kommentarer
Postat av: Addicted to Julmust

Helt rätt; ingen julmust före 1:a advent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback