Kanelbullens dag



idag var en kille i klassen riktigt gullig.. Sa att de var kanelbullens dag och att jag var riktigt sugen på en kaffe och bulle. Då bjöd han mig på de i skolan. Ritkigt gott var de.


Idag så började dagen med träning och idag vart de frivändningar igen och knäböj och några styrke övningar får låren. Sen var de som vanligt den långa väntan men idag skippade jag datasalen och satt istället och snacka med några killar i klassen och fick mig några höga skratt. Bara att de gillar att retas med mig och de tycker jag inte alltid om.

Sen var de tråkig engelska och som tur var läraren där. De var tur för henne. haha nä då. Hon kom inte förra veckan men nu så var hon där.

Nu ska jag skriva ett träningspogram för oktober och samtidigt ladda upp bilder för er. Var ute och tog höstbilder igår som jag inte hann att ladda upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback