Mardrömmen

FAAN min syrra väckte mig vi 04.30 typ och säger att de snöar och jag tror de var en dröm bara men hon tog min mobil och tog kort och ja de var ingen dröm.. Somnade om och sen när jag väl skulle gå upp och kollade ut så var de kvar. Hade hoppas att de hade försvunnit när jag vakna. Men nej nej. De vart koas. Bussen kom inte och när den väl kom lite sent så vart att jag missade bussen. Sen när väl nästa buss kom så var de koas på motorvägen. Gick riktigt segt som tur va gick tunnelbanan som den skulle. Men när jag väl kom till ropsten så fick stå och vänta länge på bussen och sen var de inte bussen som går ända in till bosön så jag fick gå i snöstormen. Just då när jag skulle gå min ca 10 min promenad så började de blåsa som fan och all snö hamnade i ögonen så man inte såg något. Sen när jag väl kom fram till skolan så var jag helt vit och blöt. Inte så kul då att snabbt ta sig till lektionsalen och sen ha 1 timmes engelska och sen åka hem igen.

JAG HAR HAFT EN TOPPEN DAG.
Bästa var att när jag kom hem till Södertälje så tog jag mig en lite shopping runda. Det var de bästa idag nog.



04.30 imorse



12.30 idag




Jag kan tycka om snö men inte just nu. De är ju Höst fortfarande och alla löven på träden har ju inte ens låsnat. Blä för snö.. Vill ha höst ett tag till ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback