Mycke snack

Är seg idag. Riktigt seg. Orkade inte lufta idag men de vart lite styrka för bena i alla fall. Sen sprang jag lite och cyklade. Sen kollade jah på proffset när han lyfte. Så riktigt bra ut och så enkelt. Vill också kunna. Får vä ta några privat lektioner så jag lär mig. Måste verkligen lära mig nu. Är på tiden liksom.

Men de vart lite träning och sen vart de en snabb dusch oxh sen upp och äta mat på 5 min och sen ha träningslära. och på den lektionen så vart typ inget gjort. Eller vi fyllde i lite och sen gjorde vi i gruppen som en lite frågesport eller vad man ska säga. Sen var vi klara på 45 min. Så de vart de 45 min snack.. Men de var riktigt trevligt de med haha. Mycke snack och lite gjort eller? Nää tycker verkligen att vi jobbade bra idag. Men de vart mycke skratt och snack och mycke skratt kom från mig. var så seg så jag skratta typ åt allt. Men så är de ibland haha.

Nu ska jag äta äcklig middag .. blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback