Nytt till träningen



Går bestämde jag mig för att skaffa mig träningsvantar och nytt panband och var inte riktigt hundra på mössa.
Men idag när jag och brorsan var på stadium så kollade jag på både vantar och sen mössa men bestämde mig att jag skulle inte skaffa mössa. Men då hittade jag exakt samma vantar fast i ett paket med både mössa och vantar för 149 kr. Var halva priset. Så de vart de packet eftersom bara vantar kosta 199kr och bara mössa 179kr så de vart riktigt billigt. Sen hade jag inte tänk att ha en nike band men hittade denna där också som var superskönt och den gick ner över öronen. och den kostade 99 kr

Så för 248 kr så gick jag alla tre istället för 377kr BRA DÄR haha Så nu är jag redo för kalla träningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback