Rundvandring

Idag så hade jag träning i skolan. Körde ett väldigt lugnt pass. Cyklade och fotstyrka typ. Sen vart de en snabb dusch och sen lunch. Sen klockan 12 tog jag bussen med de andra i min klass och åkte till Söder och gick en rundvandring med typ 2 timmar. Var riktigt bra. Läraren som prata för oss är grym på att prata och han gör de så himla interesant även om de är ett ämne som man inte är helt inne i. Riktigt grymt. Så vi fick runt där. Vart både kultur, historia, religon och sport. Så hur bra som helst. Men de var rätt kallt så jag frös om min händer rätt mycke. Men jag överlevde.

Kom hem precis hem från träningen och körde ett ganska tungt pass nu på kvällen. Löpte ett varv i spåret i kusen sen sprang jag i backe och sprang tills jag började må illa typ. Sen vart de ner till ip och sprang lite med vikter på fotlederna och sen vart de. Trappor också då med vikter på fötterna. Så nu efter som känns de i benen så det är skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback