skola & träning

ucsh är lite sliten. Sitter och blöder näsblod. Kom hem för en timme sen så har bara hunnit äta och sen nu satte jag mig här. Ska lägga mig i sängen och läsa inför provet på torsdag. Kan ingenting. Har anatomi prov igen men denna gång på musklerna. Förra gånger var de på benen. De som kommer nu är betydligt svårare eftersom vi måste kunna muskelns namn och på latin sen även kunna vart de fäster sig och funktion. Förut var de bara rabla benen på svenska och på latin och veta var de sitter bara.

Kom hem sen som ni märker men jag tränade i skolan efter jag slutade. Så de vart två pass på bosön idag. Första passet så vart de medicinbolls träning och sen efter skolan löpning.
På pass imorse så vart vi även fottade. Bilderna skulle vara på några hemsidor så hoppas de kommer snart så man kan se hur de vart..


Kommentarer
Postat av: luffi

oj det lät inte bra! varför detta!? kram

Postat av: Linnea

vilken mysig blogg du har, tar fina kort gör du också!

hoppas att du har haft en bra dag :)

2010-10-19 @ 16:10:59
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback