Stefan Holm

Kan just nu inte riktigt säga med ord hur JÄVLA bra föreläsningen var med Stefan Holm. Köpte även hans bok som han signerade och jag fick bild med honom plus att han signera massa böcker med min penna som jag skriver med när jag skriver träningsdagboken. Så när jag fick tillbaka pennan så den varm så den pennan ska jag spara. och fortsätta skriva med i min träningsdagbok.

skrev lite antäckningar men kan inte dra alla bra saker men han var så skön. För ni chansen att gå på föreläsning med han. TA DEN FÖR FAN! jag svär. Förlåt. Men så JÄVLA bra var den.

men här kommer några sköna saker han sa. 
De som händer två gånger händer en tredje gång.
tårar av silver och tröja av guld.
då är då, nu är nu

NTV - normal tills vidare.. Stefan har ingen diagnos än så länge så hans bokstäver är NTV.. 

Inför tävling .. Rakar sig.. tvättar håret två gånger. Tappar tvålen med mening .. alltid samma kalsonger och sätter på sig höger strumpa fört och sen när skorna ska på så är de vänster först som gäller. eftersom han hoppar med den foten. 


MEN BÄSTA TILL SIST

GÖR GÄRNA MISSTAG .....  MEN GÖR DEM BARA EN GÅNG!  




har läst boken tidigare men den måste jag läsa igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback