anatomi

Tjenare alla snygga där ute. Haha även fula. Nää så ska man inte säga.

Är så himla trött och seg så jag vet inte vad.
Mitt huvud är nu trött på alla anatomi just nu. Hade träningslära idag i skola och jag har än inte lärt mig de jag ska kunna till provet på torsdag så de är bara övan för mig. Men måste hitta något sätt så jag kommer ihåg alla och så. Men gulligt av en tjej i klassen som har varit i england precis och köpte med choklad till alla i klassen som vi fick. Så då gick träningsläran faktiskt väldigt bra. Vi började med lite annat idag som inte kommer på provet och de kändes lättare.

Plus riktigt sjukt. Vi har nu fått en stöd person eller vad man nu ska säga. Han ska vara med på lektionerna och hjälpa till.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback