bio igår

Hejsan hejsan. Vart tyvärr inget inlägg igår. Kom hem strax innan 11 från jesper och la mig på soffan och sov en stund och kolla på repriser på tv och sendan film. Sen vart de dusch och se strax efter 4 så kom jesper och hämtade mig igen och sen åkte hem till han och käka middag och sen vart de bio på heron. Vi såg i rymden finns inga kändslor. Den var väl sådär. Fast bra var den verkligen. Kanske inte så mycke som händer med man skrattade ofta. Så de var kul.

Sen efter bion följde jag med jesper hem igen och sov där. Sen idag när vi åkte åkte in till stan så körde jesper mig inte hem utan jag ängde på ner till stan och så handlade jag en massa nytt som behövdes verkligen inne på H&M och sen hälsade jag på rebecka som jobbade. Bilder på shoppinge kommer senare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback