Bra i början lite värre nu

Idag så var de en lugn dag i skolan. Hade för idrotten i samhället där vi hade redovisning som gick bra. Sen hade vi information om tema vackan som vi har vecka 43 sen fick anmäla sig till olika saker. Jag tog videoredigering i första hand, kost i handra och idrott och friskvårds massage i tredje. Hade förra året massage och de var bra men då hade vi en annan lärare och nu är de en annan som håller i de så då blir de inte riktigt samma sak. Tror att de skulle bli bättre i år.. Men jag hoppas att få mitt första handsval.

Sen efter detta så slutade jag så de var skönt. Slutade redan halv 2 så då tog jag och brorsan och gick till rudboda och tog bussen så då kom vi in tidigare till centralen så vi köpte med oss fika till tåget. 
Men sen på tåget hem så fick jag blötsligt ont i huvudet och när jag kom hem så gick jag och la mig en liten stund men fick bara mer och mer huvudvärk. Så de vart hemma istället för att åka och träna. Så de var inte så himla kul. Så jag bytte om till myskläder och gjorde ordning latte och sitter och kollar på program. Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon bitti så jag kan träna då istället. 



  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där Fylking

2010-09-29 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback