Dagen

Dagen i skolan var rätt bra idag. Var inte som igår då jag bara satt i skolan och inte gjorde något.
Idag hade jag först träning då jag tränade armarna. Så nu börjar jag få lite armmuskler. haha

Sen vart de lunch och sen latade en stund inna träningsläran började. Och idag fick vi tillbaka provet från i torsdags. VEM HADE ALLA RÄTT?? JO JAG!! haha YEEEEES va glad jag vart. Kämpade som en tok för att kunna något sen kunde jag allt. plus att allt sitter kvar så jag är riktigt nöjd. Men nu har vi börjat med musklerna. om jag tyckte de var svårt att rabla ban på latin och svenska så är detta 100 gånger svårare. Att kunna var musklerna sitter och vart de sitter och vad dom gör. De är inte de lättaste att komma ihåg. Men de är bara plugga. 

Slutade 14 så då åkte jag hemmåt och möte upp Jesper på tåget som var riktigt gullig som hade köpt kanelbulle åt mig. MUMS så gott de var.. TACK ÄLSKLING..

LOVE YOU!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Uuuh ja kommer också få lära mig allt det där sen i min utbildning:S muskler o vad dem gör, o alla latinska namn:S Vad va det för prov du fick alla rätt på ?=) Graaattis!!



Kraam Emma i förra op klassen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback