Dagen

ONNNNT!!!!
Jag kan inte röra på mig. är så himla stel och har ont i magen, bena, rumpan och ryggen. Kanske borde röra på mig liten istället för att bara sitta. här vi datan. Ska nog en liten promenad till affärn så jag får rör mig lite.

Idag har jag då varit i skolan. Hade egenträning och träningslära. På egenträningen så tränade jag väldigt lätt. Var stel då med så de vart jogging lite löpning gick över häckar och sen cyklade lite.

Sen idag träffade jag några lärare från mitt gymnasiet som jag gick på. så de var kul att träffa de och prata lite..

Sen hade jag en timmes träningslära. sen slutade jag. Sen möte jag jesper så de var kul att man gick sälskap en liten bit. Väl hemma har jag inte gjort så himla mycke läst lite och sen varit framför datan. Ska plugga lite igen snart. Ska läsa in lite inför imorgon då jag ska redovisa för två klasser om krisdemokraternas idrottspolitik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback