Fredagsmys

Godagens på er alla.. Ligger i Jesper säng och har lånat hans dator medans han sitter och spelar lite tv-spel.. Haha jag tror jag stör han lite med min musik haha. Spice girls är nog inte hans favoriter haha. så kul att lyssna på gamla låtar man aldrig kommer glömma.

Idag så hade jag engelska sen slutade jag 09.50 så de var ju riktigt gött . Då åkte jag in till t-centralen för att möta upp Jesper. Men de tog lite längre tid en räknat. Var så att ett spår gick sönder mellan t-centralen och gamla stan tror jag de var så jag satt fast med tunnelbanan vid karlaplan. Så resan som skulle ta 8 min ca tog mig 35 min. Så man kunded ju ha typ gått nästa från Ropsten haha.. haha nää men de tog riktigt lång tid att komma till T-C men jesper satt så snällt och väntade på mig. Han som kom fram tidigare än vad jag skulle göra egentligen så han fick vänta länge.

Men när jag väl kom fram så kollade vi runt lite och senare tog en lunch och sen kollade vidare lite till. Jag köpte en hatt, ring och örhängen som ni får se senare. Sen åkte vi till jespers mormor och käkade middag och hämtade zacke.

Så en bra fredag har jag haft fast strulet med tunnelbanan.. Haha..
Hoppas du också har haft en bra fredag?

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Halloj! Då var vi på centralen samtidigt. hade varit på Berns på kvällen med betongtårtor på utställning. Lämnade väskor för förvaring innan vi gjorde stan:)

Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback