frivändningar idag

Hej på er alla. Kom precis hem från grannen. Har varit barnvakt under kvällen. Haha fast jag somnade till i några minuter i soffan när dom spelade NHL. haha
Är väldigt trött så jag ska nog gå och lägga mig.

Men tänkte visa bilder som
Jannika tog idag på träningen. Hon och jag tränade idag frivändningar de var typ först gången jag gjorde de. Men riktigt bra gick de. Vi fick bra hjälp och de var kul att kör ihop med Jannika så man kan få hjälp och att titta på varandra så man gör rätt. Så de var riktigt kul. Plus att Gäredrud kom och kolla också på oss. Roligt med att han tyckte att jag gjorde de bra och att allt jag gör ser bra ut. Kul att han säger så. Han är ju en idol verkligen för en så de är ju super kul att kunna ha honom på träningarna på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback