INSPARK 2010

Hejsan hejsan. Igår blev de inget skrivade eftersom de var inspark på skolan. Jag var lagledare för en grupp nya börjare på skolan haha. Så först på eftermiddagen så var de aktiviteter. nollning och de fick göra en massa stationer. Sen efter aktiviteterna så var de en dusch och sen tillbringa en stund hemma oss två klasskompisar innan vi drog vidare till förfesten. Sen var de en god middag och sen vart de party. Så de vart trevlig så de vart lite dans och så. Men kvällen vart inte så himla lång för min del. Pappa kom och hämtade mig strax efter halv 1 så var hemma strax efter 1 men somnade rätt sen i alla fall. Så jag fick typ 3.5 timme sömn och sen var de dags att ta sig tillbaka till bosön. Men de gick riktigt bra. Inga problem alls. Men var lite seg på sista lektionen. Då började jag bli riktigt trött.
Är trött fortfarande men sitter och väntar på älsklingen så jag håller mig vaken en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback