Otursdag

Vilken jävla dag. Otursdagen var detta.. Nu kommer alla otur som hände idag

Imorse var pendeltåget iställt. 
Föreläsningen var flyttat och sen var den de inte.
Sen skulle vi ha en hel tema dag men de vart de inte. Så då skulle jag ha engelska och hade inga boker med mig. Fick vänta i hundra år på engelskan.
När engelskan väl skulle börja kom inte läraren. Hade då suttit och väntat sen halv 11 till 14.10
Halv 3 bestämmer jag mig för att åka hem.
15.49 skulle bussen gå från rudboda. Den kom 15.59
Sen väl framme vid ropsten så missade jag tunnelbanan.
Väl på t-centralen fick jag springa som en idiot för att hinna med tåget eftersom tunnelbanan var lite sen.
Väl i södertälje hamn så vart vi stilla stående så jag missade bussen i centrum.
När sen nästa buss väl kom så var de hur mycke folk som helst som skulle på och de körde bara med en liten buss.

VA FAN!! BARA OTUR IDAG..
FATTAR INTE.,.

Men träningen gick riktigt bra.

HAR NI HAFT EN BRA DAG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback