Tjejerna

idag har jag haft en väldigt bra dag. först idag var de skolan som gällde. Hade idag träningslära så idag började vi med anatomi så nu ska jag lära in 14 st ben i kroppen på svenska och på lantin som veta vart de sitter till på torsdag. Inte de lättaste tycker jag men jag kämpar.

Efter skolan så åkte jag in till stan och träffade mina fina vänner från högstadiet. Riktigt jävla trevligt att ses tycker jag. Förlåt för språket men de var så grymt kul att bara ses och snacka gamla saker och så.

Sen efter tre timmar på ett kaffe så tog jag penden till östertälje där mamma och pappa hämtade mig sen åkte vi till ica och handla lite och hämtade ut mitt paket från H&M. Bild kommer senare. Plus innan jag träffa tjejerna så hade jag lite tid på mig så då var jag inne på H&M och köpte en ny tröja som åkte kommer senare.,


tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback