Fredagsträning

Nu sitter en halv pigg louise vid datan i köket och kollar lite program jag missat i veckan. Vart inge skrivande igår var jag var helt död igår kväll.. Men igår så var de skola. En lektion hade jag. Så jag slutade redan 9.50.
Sen åkte jag hem och pakade löparkläder och sen drog och mötte upp Jesper och sen åkte hem till honom. Sen när vi kom hem till han så tog vi oss en löparrunda med hundarna. Vi sprang 5 km och de gick super bra och jag slog Jesper så de var riktigt kul och riktigt skönt. De var verkligen super skönt att springa. Sen efter löpningen vart de en massa andra övningar. situps och sånt. Roligaste var när Jesper skulle göra knäböj med mig på ryggen och sen helt plötsligt dog han och ramlade baklänges. Haha de var riktigt kul... Sen vart de lite bakträning och vi körde bäst av 7 och Jesper vann med 4-3 Inte bra. Nästa gång tar jag dig .. :P

Men ska nu kolla vidare på pogram sen  blir de att ta en sväng till ica för att hämta ut ett paket från posten.

HA DE BRA SÅ LÄNGE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback