Lördags shopping

Hejsan.. Idag när jag kom hem från Jesper så var jag inte hemma så många min innan mamma, pappa och jag drog till kungengskurva, heron city, ikea och skärholmen. haha de vart många ställen idag. Först kungenskurva där vi kolla på skopunkten, dinsko, h&m och sen handlade på city cross sen drog vi till snabbt in på media mark på heron där jag köpte en volym sak. kommer bild. Sen vart de ikea och käkade och sen kolla lite snabbt. Sen efter de vart de en stund i skärholmen. ´Så jag kom hem med lite grejer jag..

Kommer även bild på de jag köpte i sthlm igår.



10 st galgar från Ikea 30kr



stor varm halsduk från monki 150kr den ser ganska orange ut men den är inte riktigt så i värkligheten utan blixten gjorde den så..



Poncho från H&M 199kr



min nya volymmaster.. Har velat haft en sån här riktigt länge. Men idag när jag var på media mark så sålde dom den här super billigt. 199 kr istället för över 500 som jag har sätt på andra ställen.



IGÅR DAGS SHOPPING


Ring 49.50 kr och örhänge 19.50 kr från H&M


hatt från H&M 99kr




och dessa örhängen som jag köpte i onsdags som jag glömt visa.


örhängen från ur&penn 29kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback