Dags att ladda upp bilder

Lovade ju igår att det skulle bli en massa inlägg med bilder från olika tillfällen. Har ju inte haft tillgång till dator så jag kunnat ladda in dem. Men nu har jag fått låna prorsans dator så nu sitter jag och väljer ut lite bilder från varje tillfälle. Ni kommer få se bilder från Ullared, DN-Galan och från olika tävlingar.. Men även på Jespers Familjs nya valp. Lilla busiga Cilla kommer det komma bilder på..

Nu på morgonen så har jag varit ute och tagit mig en jogging runda och de var skönt men var riktigt trött när jag kom hem och innan jag kom in i duschen. Men sen efter duschen så kändes de mycket bättre och skönt i kroppen.
Men nu ska jag välja ut bilderna. Först ut kommer ullared :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback