Helgen

i fredags så firade vi "lilla julafton" Jesper var här och var med och det var riktigt trevligt. Igår så jobbade jag och sen efter jobbet så körde pappa mig hem till Jesper där han hade fått lite gäster eftersom han fyllde år för ett tag sen. Så fick träffa Ellinor som var så längesen. super trevligt. Sen kom Stina över när alla hade gått så då spelade jesper, stina, ellinor och jag monopol. Så det var riktigt kul att träffa er båda. var så länge sen. Idag så körde Jesper mig till jobbet innan han åkte till sitt jobb. så jag var en timme tidigt till jobbet men det var riktigt skönt faktiskt. inte behöva stressa eller något sånt. men nu är det godnatt ledigt imorgon så det blir att köpa julklappar. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback